×

Uppdragsutbildningar är en bra möjlighet att vidareutveckla dig och din personal. Genom att höja den interna kompetensnivån skapas mervärde, arbetsglädje och en ökad motivation. Kompetensutvecklas tillsammans med dina kollegor! Teknikhögskolan skräddarsyr uppdragsutbildningar utifrån ditt företags behov och önskemål.

Skräddarsydda B2B-koncept

Vi utbildar inom allt ifrån teknik och tillverkning, teknisk försäljning, IT och design till el och energi, bygg och anläggning samt projektledning.

Flexibelt upplägg

Vi anpassar upplägget till att passa just ditt företag – utifrån omfattning, innehåll och upplägg. Vi kan komma ut till er, vara hos oss eller köra digitalt.

Handplockade utbildare

I vårt nätverk finns över 300 erfarna utbildare som besitter spetskompetens inom aktuellt område och ger er dagsfärsk kunskap.

Utbildningsanordnare med lång erfarenhet

Med många års erfarenhet i branschen vet vi på Teknikhögskolan hur man bäst utbildar för framtiden. Vi inspirerar, utbildar och ger de rätta verktygen för människors utveckling i arbetslivet, och vi gör det med glädje! Läs mer om oss. Är du intresserad av en skräddarsydd företagsutbildning som ger dig och dina medarbetare möjlighet till såväl förnyad som fördjupad kunskap? Kontakta vårt affärsteam!

"Teknikhögskolans kurs gav mig nya perspektiv! Utbildaren var jättebra så det var inga svårigheter att ta till sig all ny kunskap. Kursen i produktionsekonomi har gjort mig tryggare i min nuvarande roll och skapat nya möjligheter."

– Produktionsledare, DMS-entreprenad i Norrköping