Jobba hos oss

Vill du vara med och förverkliga yrkesdrömmar, och samtidigt leverera efterfrågad arbetskraft till näringslivet? Identifierar du dig med våra värdeord kvalitetsmedveten, utvecklingsorienterad, professionell och personlig? Då tror vi att du skulle trivas hos oss!

Teknikhögskolan är en del av Plushögskolan AB, vilket innebär att som anställd hos oss blir du en del av en av Sveriges största privata anordnare av yrkeshögskoleutbildning. Plushögskolan AB bedriver utbildning genom Teknikhögskolan, Affärshögskolan och Vårdyrkeshögskolan. Därför kan du hitta lediga tjänster inom alla tre varumärkena här.

Konsultuppdrag som utbildare

Är du intresserad av att dela med dig av din kunskap inom ett eller flera områden? Vi söker ständigt efter nya utbildare till våra program och kurser. Vi ser gärna att du är en självgående inspiratör som skapar engagemang med målet att leverera en kvalitativ kurs till våra studerande. Tidigare erfarenhet från yrkeshögskolan och/eller utbildning är meriterande.

Observera att din anmälan inte är bindande. Vi kontaktar dig när vi får in uppdrag som matchar din profil. Ersättning diskuteras utifrån uppdragets omfattning. Läs mer om att utbilda hos oss.

Välkommen att anmäla dig till vårt utbildarnätverk och ta del av de uppdrag som erbjuds genom att fylla i vårt formulär!